הפקת פרסומת שבאמת מעבירה את המסר

בעולם בו שיווק הוא פקטור מרכזי להצלחה עסקית, הפקת פרסומת למוצרים ושירותים של חברות ועסקים בכל ענפי המשק הפכה למרכיב בסיסי. יחד עם זאת, מכיוון שהשוק מוצף בפרסומות, בכדי לבלוט יש צורך בהפקת פרסומת מקצועית וייחודית שמעבירה בהצלחה את המסר המבוקש.

אנו בריפריים מתמחים בהפקת פרסומות לחברות שונות במשק, שעבורן אנו יכולים להציע מגוון רחב של סוגי פרסומות, בינהם פרסומות מבוססות פרזנטורים,לצד קרייני בית מקצועיים ומנוסים. זאת ביחד עם הפקה מקצועית בכל רבדיה, ובנייה מדויקת של מסרים לכל פרסומת בכל אורך, גם לפרסומות מאוד קצרות, ותוך מחויבות לעמידה בלוחות הזמנים.

מה הופך סרטון פרסומת למוצלח?

מכירים את זה שעוברות מולכם הרבה פרסומות, ורק אחת תופסת את תשומת הלב? כדי להגיע לפרסומת מוצלחת יש מספר גורמים שחשוב לתת עליהם את הדעת, לרבות:

  • בידול מוצר או שירות: פרסומת מוצלחת צריכה להציג באופן ייחודי, ברור ומובן את המוצר או השירות שנמכרים, עם הדגשת היתרונות והערך המוסף שהמוצר או השירות מציעים ללקוח.
  • התאמה לקהל יעד: פרסומת מוצלחת מתאימה את המסר, את הסגנון ואת הפורמט לקהל היעד שלה. היא מבינה את צרכיו, מזהה את הדרישות שלו ויודעת להתמקד בנקודות החשובות ביותר עבורו.
  • יצירת חוויה או חיבור לרגש: פרסומת מוצלחת יכולה ליצור חוויה חיובית או לעורר רגשות אצל הצופים. החוויה יכולה להיות משעשעת, מרתקת, מרגשת או מעוררת השראה.
  • איכות גבוהה: פרסומת מוצלחת משתמשת בויזואליה, וידאו, גרפיקה, אנימציה ועיצוב ברמה גבוהה ומקצועית, עם קונספט מרשים ואיכותי שמשפיע על האטרקטיביות של הפרסומת.
  • שורשים עמוקים במחקר ונתונים: פרסומת מוצלחת נבנית על בסיס מחקר מקיף ונתונים מעמיקים על קהל היעד, השוק והתחרות. היא מתבססת על נתונים ועובדות ומשתמשת בהם בכדי ליצור מסר מדוייק ומוצלח.
  • יוצאת דופן: פרסומת מוצלחת היא כזאת ששונה מפרסומות של מתחרים, שהייחוד שלה גורם לה לבלוט ויוצר עניין בקרב הצופים.
  • פרזנטורים: לעיתים קרובות פרסומת מצליחה לבלוט בזכות שימוש בפרזנטורים מוכרים שמתאימים למותג, למוצר או לשירות שמפרסמים.
הפקת פרסומת
המקום הנכון להפקת פרסומות

איך בונים מסר מדויק לפרסומות?

בניית מסר מדויק לפרסומות בכל אורך, גם כאלו שהן מאוד קצרות, הינה אלמנט חשוב להצלחה. אי לכך, חלק מהותי מתהליך של הפקת פרסומת מוקדש לבניית המסר שלה, וכדי לבנותו נכון יש לתת על הדעת על שורה של פרמטרים, לרבות:

  • הכרת הקהל: יש להבין מיהו קהל היעד של הפרסומת, מהם צרכיהם ורצונותיהם, ומהם הערכים והתכונות שהם מחפשים במוצר או בשירות שמוצע.
  • התאמת המסר לקהל: יש ליצור מסר שיעניק לקהל חוויה רגשית ויגרום לו לפעולה רצויה. לשם כך ייעשה שימוש בשפה, בסגנון, בתכנים ובדימויים אטרקטיביים בשפתו של קהל היעד.
  • יתרונות המוצר או השירות: המסר ידגיש לפחות יתרון אחד שיש למוצר או לשירות לספק ולהסביר את חשיבותו, וכיצד הוא יכול להשפיע על החוויה של הלקוח הסופי או הצופה.
  • קריאה לפעולה: לא אחת מסר בפרסומת יכלול קריאה לפעולה ברורה ופשוטה, שתעורר בלקוחות את הרצון לפעול בהתאם למטרה מגודרת מראש.
  • חידוש ויצירתיות: חשוב להביא מסר ייחודי, חדשני, יצירתי ומקורי, שידבר אל הלב ויפתח את הדלת לקשר אמיתי עם הלקוחות.
  • שמירה על פשטות ובהירות: יש לשמור על פשטות ובהירות המסר ולא להציף את הצופה בפרטים מיותרים או מורכבים.

איך בוחרים פרזנטור לפרסומת?

הפרזנטורים בפרסומות משמשים כפנים והקול של המותג או המוצר. הם אחראים להעברת המסרים החשובים והמרכזיים של הפרסומת בצורה מרשימה ומובנית. אי לכך יש חשיבות רב לבחירה נכונה של פרזנטור המתאים למותג, לשירות או למוצר שהוא מייצג. בין היתר, בעת בחירת פרזנטור יש לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • התאמה לקהל יעד: בחרו פרזנטור שיתאים לקהל היעד של הפרסומת. לדוגמה, אם הפרסומת מיועדת לנשים בשנות ה-30, חשוב לבחור פרזנטור שיכול להזדהות עם הקהל הזה ושגם קהל זה של נשים יכול להזדהות עימו.
  • ניסיון ומומחיות: בחרו פרזנטור מוכר עם ניסיון ומומחיות בתחום הפרסום או בתחום המקורי של המוצר או השירות. הניסיון נדרש בייחוד אם מדובר בפרזנטור שישתתף בכל קמפיין השיווק של המוצר או השירות.
  • סגנון ואופי: בחרו פרזנטור שיש לו סגנון ואופי המתאימים לסגנון ולאווירה של הפרסומת והמותג שמאחוריו.
  • היכרות עם המוצר או השירות: חשוב שהפרזנטור הנבחר יכיר את המוצר או השירות של הפרסומת ויוכל להתחבר אליו, מה שיתרום לתחושת אמינות בקרב הצופים.
  • עלות: לכל פרזנטור יש שכר השתתפות שונה בהתאם למידת הפרסום שלו,הביקוש עבורו ועונת שימוש זכויות היוצרים (משתנה מפרזנטור לפרזנטור ותלוי סוכנות). לכן יש לבחור בפרזנטור שמתאים לתקציב הפקת הפרסומת.
הפקת פרסומת
חשיבות המקצועיות של קריינות בהפקת פרסומות

חשיבות המקצועיות של קריינות בהפקת פרסומות

גורם מהותי נוסף להצלחת פרסומת הינה רמת המקצועיות של הקריינות. המקצועיות ניכרת  ביכולת להעביר את המסרים באופן נכון וברור, ובהתאמת הקריינות למאפייני הפרסומות, קהל היעד שלה ומטרותיה. זאת, באמצעות קריין שידע כיצד לגעת בקהל היעד, לרגשו ולהניעו לפעולה. מעבר לכך, קריינות מקצועית יודעת כיצד לתמוך ולחזק תכנים חזותיים באופן ווקאלי, באינטונציה הנכונה, ולוודא שהאודיו יהיה מותאם לוידאו.

המקום הנכון להפקת פרסומות

היצירתיות של ריפריים והיכולות המקצועיות הגבוהות שלנו, יביאו להפקת פרסומת העולה אפילו על הציפיות שלכם ושל קהל היעד שלכם. אנו נפיק עבורכם פרסומת מדויקת המעלה את ערכה של התקשורת מול הלקוחות. תחת קורת גג אחת, אנו נספק מענה לאסטרטגיה השיווקיות, לכתיבת התסריט ולביצוע הצילומים, וכן לעריכה, האנימציה והגרפיקה הדרושות. כל זאת, בסטנדרטים הגבוהים ביותר שניתן לבקש.

להפקת פרסומת ברמה גבוהה במיוחד ולעוד מידע בנושא, צרו קשר עם ריפריים בטלפון 053-9642307.

המקום הנכון להפקת פרסומות

מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו עימנו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן